geanta si mapa

Proiect ABA Olt – „Regularizare parau Ghelinta din localitatea Ghelinta, judetul Covasna”

Obiectivele specifice ale campaniei:

  • Evaluarea gradului de conştientizare al publicului referitor la proiectul „Regularizare parau Ghelinta din localitatea Ghelinta, judetul Covasna” prin intermediul campaniei de informare şi conştientizare
  • Asigurarea publicităţii şi vizibilităţii proiectului şi informarea publicului referitor la sprijinul Uniunii Europene pentru realizarea proiectului
  • Elaborarea şi implementarea Strategiei de informare şi conştientizare a publicului privind proiectul „Regularizare parau Ghelinta din localitatea Ghelinta, judetul Covasna”.
  • Creşterea conştientizării populaţiei cu privire la eforturile autorităţilor locale/naţionale de a reduce riscul la inundatii si evitarea pagubelor produse de acestea in bazinul hidrograrfic al paraului Ghelinta.
  • Creşterea gradului de conştientizare a populaţiei cu privire la eforturile Uniunii Europene de a reduce riscul la inundatii si evitarea pagubelor produse de acestea in bazinul hidrograrfic al paraului Ghelinta.
  • Creşterea gradului de conştientizare a populaţiei privind acţiunile pozitive şi transparente ale Uniunii Europene, în special cu privire la adresarea problemelor de inundatii si viituri;
  • Punerea la dispoziţia publicului într-un mod practic, atractiv şi prietenos cu utilizatorul a informaţiilor privind reducerea riscului la inundatii si evitarea pagubelor produse de acestea in bazinul hidrograrfic al paraului Ghelinta.

Fiind un proiect care s-a derulat la nivelul Localitatii Ghelinta, cu implicaţii asupra modului de viaţă a fiecărui locuitor, mesajul campaniei s-a adresa în mod direct următoarelor tipuri de target:

  • publicul larg – locuitorii din Localitatea Ghelinta
  • instituţii publice sau private locale
  • societatea civilă
  • personalul didactic, elevii şi preşcolarii din grădiniţe
  • mass-media

Canalele de comunicare folosite pentru implementarea strategiei de informare şi conştientizare:

  • panou de afisare temporara;
  • panou de afisare permanenta;
  • afişe;
  • pliante;
  • autocolate
  • presă;
  • acţiuni de informare directă a publicului;
  • alte materiale (acestea sunt materiale suport pentru proiect, fiind într-o mică măsură purtătoare a mesajului campaniei, în funcţie de dimensiunea disponibilă pentru personalizare).

Pentru campania de informare şi conştientizare am efectuat următoarele acţiuni de implementare a strategiei:

  • distribuirea afişelor pentru a asigura vizibilitatea proiectului şi a informa publicul ţintă despre obiectivele, rezultatele preconizate ale proiectului şi despre beneficiile acestuia;
  • acţiuni de informare directă a publicului ţintă – organizarea de întâlniri prin care am crescut
  • gradul de responsabilitate şi am sporit cunoştintele publicului privind problemele inundatiilor si viiturilor
  • conferinta de presa
  • 2 apariţii ale machetei in „Observatorul de Covasna”
  • montarea panourilor de afisare temporara si permanenta.